Въпроси и отговори

Rent-a-print

1.     Колко ще ми струва?

–        Плащате на база направени брой отпечатки месечно.

2.     Колко ще ми струва при дефектиране или проблем с устройството?

–        Поддръжката на устройството е за наша сметка.

3.     Мога ли да тествам услугата?

–        Предоставяме възможност за тест за определен период от време.

4.     Кой осигурява хартията?

–        Вие трябва да си набавите нужното количество хартия.

5.     Кой ще инсталира техниката?

–        В случай, че нямате поддръжка от Ваша страна, ние ще направим това. Ако имате такава, ние ще помогнем да направим най-качествените настройки, по възможно най-добрия начин.

6.     Как се работи с техниката на сме ползвали такава?

–        Ние ще направим обучение как се ползва и ще дадем съвети как да рационализирате работата си с нея.

7.     Как ще разберем, че консумативите са за смяна?

–        Ние предлагаме услуга, която отдалечено ще можем да следим нивата на консумативите и така Ви се гарантира, че няма да останете неприятно изненадани от свършване на консуматив в най-неподходящия момент, което често води до избледняване на отпечатъка, дефект или спиране изцяло на техниката. С помоща на отдалеченото наблюдени при евентуални проблеми или грешки в устройството можем да помогнем максимално бързо за отстраняването им дори и по телефона, ако това е възможно.

8.     Не съм от гр. Варна мога ли да се възползвам от вашите услуги?

–        Предлагаме поддръжка в цяла североизточна България.

9.     Мога ли да ползвам различен формат от А4 или друг тип хартия (напримен по тежка хартия от стандартната 80гр.)?

–        Техниката, която предлагаме е с възможност за поставяне на допълнителна тава за хартия. Така може да заредите разични размери и типове хартия. По този начин ще получите по-лесна и по-бърза работа.

Cyber и информационна сигурност

заза

Системи за масово обслужване

ьцьц

Доставка и интеграция на ИТ решения

ьць

3D решения

ьць