5 сфери - 1 мисия

ГЛОБАЛНИ РЕШЕНИЯ – ЛОКАЛНА ИНТЕГРАЦИЯ

SERVICES

Rent-a-Print

Колко струва ползването на принтер в една организация?

Принтери, тонер касети, консумативи, ремонти, резервни части за принтера… и още драйвери за всеки един принтер, запасяване с консуматив, който може да свърши, бекъп принтер… но това ли е всичко? Колко е ви струва времето, в което не може да отпечатвате? Колко струва времето на системния администратор, който отделя за грижи да подсигури печата при прекъсване? Ако мислите над поставените по-горе въпроси и искате да обсъдим възможността да работим заедно просто ни се обадете.

Наем на принтери за офис печат

Повече информация

Услугата: Предоставяме във ваш обект (офис, магазин, училище..) скоростни (40 стр./мин), издържащи на високо натоварване принтери с (LAN и Duplex)

Цена: около 1 ст./стр.(@5% – А4)

За кого: За потребители с печат над 1000 стр./мес. (2 пакета хартия)

Наем на МФУ - принтер/копир/скенер

Повече информация

Услугата: Всичко от услуга (1) + добавяне на сканиране и копиране

Цена: около 1.5 – 2.5 ст./стр.(@5% – А4)

За кого: За потребители с печат над 1500 стр./мес. (3 пакета хартия)

Наем на "Цветни" машини

Повече информация

Услугата: Предоставяме във ваш обект (офис, магазин, училище..) скоростни (40 стр./мин), издържащи на високо натоварване принтери с (LAN и Duplex)

Цена: около 1 ст./стр.(@5% – А4)

За кого: За потребители с печат над 1000 стр./мес. (2 пакета хартия)

Наем на машини за високо натоварване

Повече информация

Услугата: Принтери и МФУ за места с високо натоварване като рецепции, отдели за фактуриране, изложения, форуми, масови събития

За кого: За потребители с печат над 20000 стр./мес. на една точка

SERVICES

Cyber и информационна сигурност

Колко важен актив е информацията?

Никой не се страхува от загуба на информацията докато не го сполети (повреден диск, криптиране на информация, загуба на устройство и др.). Политиките за сигурност помагат този процес да бъде управляван. Как да определим правата за достъп? Как да съхраним информацията, която е важна за нас /от фирмени данни до лични снимки/? Как да осигурим сигурност на информация при работа от дома или дистанционна работа?

GDPR - привеждане в съответствие

Повече информация

За ефективната защита на една организация е необходим персонален подход. Имаме опита да изградим система според законите/регулациите спрямо Вашите нужди. Като услуга може да Ви предложим и изпълнение на DPO.

Технически мерки за защита

Повече информация

Одит на текуща система. Филтриране на трафик. Управление на достъпите. Защита на отдалечен достъп/ работа от разстояние. Защита на хардуерни устройства. Защита на софтуер и фърмуер. Защита от зловреден софтуер. Защита на web сървъри DNS. Системни записи. Криптография. Сегрегация. Защита от неоторизирано ползване на устройства.

 

 

Архивиране и възстановяване

Повече информация

Резервиране и архивиране на информация. Резервиране на компоненти на инфраструктура. Планове за възстановяване. Планове  за непрекъснатост.

Обучения

Повече информация

Един от най-важните компоненти за защита е човешкият фактор. Познаването и правилно ползване на информационните системи от екипа повишава многократно сигурността на системата. Можем да изготвим план за обучение конкретно за вашите цели.

 

 

SERVICES

Системи за Масово Обслужване – СМО

Защо да въведем система за масово обслужване?

ОПАШКА – Кой обича да чака?! СМО е решение за: Как да оптимизираме потока и направим чакането минимално? Със СМО повишаваме комуникацията с нашите потребители, скъсяваме чакането, анализираме процеси, измерваме удовлетвореност (вкл. и по ISO 9000 процедура). За кого е СМО? – всяко място където се чака като КАТ, НАП, Кадастър, Агенция по вписвания, Спешна помощ, GP (джи-пи) лекари, НЗОК, Паспортни служби, Общински служби, Комунални дружества, заводи и др.

Управление на потребители

Повече информация

Намалява възможността от чакане на грешна опашка. Съкращава времето на изчакване и намалява дължината на опашката. Подобрява имиджа.

Управление на служители и услуги

Повече информация

Мониторинг на натоварване. Анализ на заетостта. Справки по периоди, услуги, изпълнители.

Анализ на натовареността

Повече информация

Системата за управление на опашки събира в реално време данни за услугата, времето за изчакване и клиентите. Анализът, предоставен от системата за управление на опашки, позволява да се идентифицират ключови области, които се нуждаят от подобрение.

Мощен инструмент за оптимизация

Повече информация

По-добро планиране на ресурсите. Измерване на ефективност при промени.

SERVIC

Доставка и интеграция на ИТ решения

През далечната 1999 година ТЕМПУС стартира като компания за асемблиране на компютри…

След повече от 20 години ние все още правим това за взискателни клиенти. Изработваме от надеждни системи с висока ефективност до устойчиви сървъри. Доставяме и интегрираме системи за визуализация. Изграждаме мрежова и информационна свързаност. Опита който имаме и партньорствата с водещи производители ни дават редица възможности, които предоставяме на нашите клиенти.

Компютърна техника

Повече информация
Компютри, лаптопи, сървъри, монитори, аксесоари

Офис техника

Повече информация
Печатаща техника, скенери, шредери, UPS, аксесоари

Визуализия

Повече информация
Мултимедийни проектори, екрани, дисплеи

Мрежова и комуникационна техника

Повече информация

Доставяме и интегрираме Комутатори, концентратори, защитни стени, кабелни системи и др. техники необходими за структурна комуникация. Изграждане на комуникационни системи. Управление на политики и права в информационната система.

SERVICES

3D решения

Защо 3D?

Времето е пари! Не само. Времето, за което детайлите “оживяват” от екрана до реални предмети носи безкрайно удовлетворение. Ускорението на процесите за изработка с невероятна прецизност дава на потребителите нови възможности и преживявания. Практическото приложение е почти във всяка дейност – ще се радваме да обсъдим възможности за ползване при вас. 

3D Принтери

Повече информация

3D принтерите заемат все по- съществена част от много дейности като – стоматология, инженерно прототипиране, наука, изкуство, архитектура, дизайн и др. Hyrel3d, Formlabs, Ultimaker са наши партньори в 3D печата.

3D Скенери

Повече информация

3D сканирането е важна част от процеса на дигитализиране и прототипиране. Стоматология, инженерни дейности, културно – историческо наследство, архитектура и др. ползват все по-често технологии за сканиране. Artek3D и Shining3D са наши предпочитани партньори.

Печат на мостри

Повече информация

БЕЗПЛАТНО отпечатване на 3D мостра. Достатъчно е да ни предоставите подходящ файл и материал и ние ще ви отпечатаме мостра. Материал може да предоставите или закупите от наличните при нас филаменти и смоли.

We Create Fully Connected Systems So You Can Focus On Your Business

Ние извършваме поддръжка на Вашите информационни системи, Вие се фокусирате върху бизнеса си.

Get Started