В тази връзка Ви молим да не се тревожите допълнително, че трябва да излезете от дома си, за да дойдете до офиса ни. Имате лаптоп, който се нуждае от ремонт, или тонер касета, която започва да печата бледо? Свържете се с нас на телефон: 052 660 990; 0700 11 333 или по е-мейл: [email protected] и ние ще направим всичко необходимо, за да Ви съдействаме.

Имате софтуерен проблем? Не се колебайте да ни потърсите и да заявите отдалечен достъп. В този случай, наш сервизен специалист ще се постарае да реши Вашия проблем дистанционно.

И още нещо: Наясно сме, че в момента на повечето от Вас се налага да работят от вкъщи. Нека не забравяме, че работата от вкъщи също може да е толкова динамична, колкото и работата в офиса. Можете да разчитате на нас, както и да намерите всичко необходимо (принтер, лаптоп, мишка, клавиатура, слушалки, микрофон и много други аксесоари), за да превърнете част от своя дом в удобен и практичен „домашен офис“.

А ето и няколко практични съвета от нашия екип:

  • Мийте ръцете си редовно. Спазването на лична хигиена винаги е (и ще продължава да бъде) много важно!
  • Спазвайте препоръчителната дистанция от 2 метра, за да предпазите себе си, близките си и околните!
  • Останете вкъщи! Не се колебайте да ни потърсите на телефон: 052 660 990; 0700 11 333 или по е-мейл: [email protected] винаги, когато имате нужда от нашите услуги!
  • Спазвайте следния дневен режим:

1.    Събудете се в обичайното време и преминете през ежедневната си рутина.

2.    Не стойте по пижама. Начинът, по който се обличате, може да повлияе на настроението и отношението ви, така че се обличайте в правилното работно облекло.

3.    Преструвайте се, че колегата е в стаята. Ако сте пред погледа му не бихте стоели изкривен на стола или с крака върху бюрото. Не го правете и сега.

4.    Не работете от дивана или от леглото. Изкушението да седнете в леглото с вашия лаптоп и чаша кафе или да приемате телефонни обаждания от дивана с краката на масата, ви оставя податливи на много рискове от разсейване.

5.    Ограничете работното си пространство на определена зона в дома си, така че работата ви да не навлезе в живота на други членове на домакинството и да можете да се концентрирате.

6.    Настройте таймер на телефона си за раздвижване. В началото нямаме такъв навик у дома, затова, ако е необходимо, да си направим таймер, за да станем от стола и да се раздвижим по някакъв начин или поне да се протегнем

7.    Внимавайте с похапването.
Изкушението за бързо похапване винаги е край нас. Не проверявате имейли, гласови съобщения или текстови съобщения пред телевизора или на кухненската маса.

8.     Вършете лични дейности извън работното време, както обикновено. Опитайте се да не мислите за незавършени лични задачи – например пране, прахосмукачка или подреждане на шкафа. В противен случай биха могли да компрометират вашата производителност

9.    Блокирайте  излишния шум от членовете на домакинството или съседите с шумозаглушаващи слушалки.

10. Комуникирайте с колегите си. Провеждайте ежедневна виртуална кратка среша/разговор. Така всички ще са отговорни един към друг в съответните им задачи.
11.  Дръжте телевизора изключен и се дистанцирайте от социалните мрежи по време на работа.

12. Независимо, че работите у дома, от съществено значение е да зададете график за деня и да следите ежедневните задачи.

С най-добри пожелания за здраве от екипа на фирма „ТЕМПУС 2000“.