5 сфери - 1 мисия

ГЛОБАЛНИ РЕШЕНИЯ – ЛОКАЛНА ИНТЕГРАЦИЯ

SERVICES

Rent-a-Print

Наем на принтер/МФУ или покупка? Колко струва ползването на принтер / многофункционално устройство?

Купувате Принтер или МФУ (нов или втора употреба (втора ръка); лазарен или мастиленоструен), след това купувате тонер касети, консумативи, сервиз, ремонти, резервни части за принтера… и настройвате драйвери за всеки един принтер, запасявате се с резервен консуматив, резервен принтер… но това ли е всичко? Колко Ви струва времето, в което не може да отпечатвате? Колко струва времето на системния администратор, който отделя за грижи да подсигури печата при прекъсване? Услугата Rent-a-Print е за клиенти, който искат качествен печат винаги когато е необходимо. С Rent-a-Print НАЕМАТЕ техника на изключителни условия и ние ще се погрижим да работи. Обадете се да поговорим за вашия печат.

Наем на принтери за офис печат

Повече информация

Услугата: Предоставяме във ваш обект (офис, магазин, училище..) скоростни (40 стр./мин), издържащи на високо натоварване принтери с (LAN и Duplex)

Цена: от 1 ст./стр.(@5% – А4) – цената се определя от: месечен обем, срок за реакция при поддръжка, специфични изисквания, добавени опции, вид нa SLA.

За кого: за потребители с печат от 1000 – 1 000 000 страници месечно 

За потребители с офиси в цялата страна (България) с милиони разпечатки, така и за индивидуални потребители с печат над 1000 стр./мес. (2 пакета хартия) на един принтер.

Наем на МФУ - принтер/копир/скенер

Повече информация

Услугата: Предоставяме във ваш обект МултиФункционално устройство (МФУ). Всичко от услуга (1) + добавяне на сканиране и копиране

Цена: от 1.5 ст./стр.(@5% – А4); цената се определя от: месечен обем, срок за реакция при поддръжка, специфични изисквания, добавени опции, вид на SLA.

За кого: за потребители с печат от 1 500 – 1 000 000 страници месечно

За потребители с офиси в цялата страна (България) с милиони разпечатки, така и за индивидуални потребители с печат над 1500 стр./мес. (3 пакета хартия) на едно МФУ.

Наем на "Цветни" машини

Повече информация

Услугата: Предоставяме във ваш обект „ЦВЕТНИ“ принтери или МФУ (офис, магазин, училище..); технология: лазерна; издържащи на високо натоварване принтери с (LAN и Duplex), опция за хартия: размер формат А3 и тегло 300 гр./м2

Цена: от 2 ст./стр.(@5% – А4) за черен печат и от 7 ст./стр. (@5% – А4) за цветен печат. Цената се определя от месечен обем, функции на машината, вид на SLA.

За кого: За потребители с необходимост за цветен печат за над 500 стр./мес. (1 пакет хартия)

Наем на машини за високо натоварване

Повече информация

Услугата: Принтери и МФУ за места с високо натоварване като рецепции, отдели за фактуриране, изложения, форуми, масови събития

За кого: За потребители с печат над 20 000 стр./мес. на една точка

SERVICES

Cyber и информационна сигурност

Колко важен актив е информацията?

Никой не се страхува от загуба на информацията докато не го сполети (повреден диск, криптиране на информация, загуба на устройство и др.). Политиките за сигурност помагат този процес да бъде управляван. Как да определим правата за достъп? Как ползваме и съхраняваме информацията, която е важна за нас /от фирмени данни до лични снимки/? Как да осигурим сигурност на информация при работа от дома или дистанционна работа?

GDPR - Регламент (ЕС) 2016/679 и ...

Повече информация

ОРГАНИЗАЦИОННИТЕ мерки са основа за изграждането на ефективна защита на информацията. Базирани на:

GDPR – РЕГЛАМЕНТ (ЕС) 2016/679, ЗАКОН за киберсигурност (BG/2018), НАРЕДБА за минималните изисквания за мрежова информационна сигурност (BG/2019), определят нормативни изисквания за защита на данни и информация. Прилагането на политики за защита на информацията предпазва от:

  • пробиви застрашаващи репутацията и в много случай водещи до фалит;
  • глоби за извършени нарушения;

За изграждане на ефективната защита на една организация е необходим персонален подход. Ние от ТЕМПУС имаме знанията и опита да изградим система базирана на: Ваши потребности, Добри практики, Нормативни документи. След приключване може да продължим работа с вас, като поддържаме системата и поемем изпълнение на функции като DPO и други необходими.

 

Технически мерки за защита

Повече информация

Техническите мерки включват инструментите за защита в една организация. Част от тях са:

  • Одит на текуща система;
  • Филтриране на трафик;
  • Управление на достъпите;
  • Защита на отдалечен достъп/ работа от разстояние;
  • Защита на крайни точки – хардуерни устройства;
  • Защита на софтуер и фърмуер;
  • Защита от зловреден софтуер;
  • Защита на web сървъри DNS;
  • Системни записи;
  • Криптография;
  • Сегрегация;
  • Защита от не-оторизирано ползване на устройства;
  • Архивиране и възстановяване;

 

 

Архивиране и възстановяване

Повече информация

Въпреки всички предприети организационни и технически мерки мерки са възможни сривове в системата от независещи фактори – пожар, наводнение, кражба и др… Поради тази причина разглеждаме разширено Архивирането и възстановяване на информацията. Обект на услугата са: 

  • Резервиране на компоненти на инфраструктура;
  • Планове за възстановяване;
  • Планове  за непрекъснатост;

Обучения

Повече информация

Един от най-важните компоненти за защита е човешкият фактор. С каквито и инструменти за защита да разполагаме, ако те не се прилагат от екипа системата ни е изложена на редица рискове. Познаването на политиките и правилно ползване на информационните системи от екипа повишава многократно сигурността на системата. Обучения – Знания – Практика – Прилагане на екипа е неразделна част от процеса по информационна сигурност. Изготвя се план за обучение съобразен с целите и ресурсите с които разполагаме.

SERVICES

Системи за управение на опашки (за масово обслужване)

Защо да въведем система за масово обслужване? (управление на чакащи клиенти)

ОПАШКА – Кой обича да чака?! СМО е решение за: Как да оптимизираме потока и направим чакането минимално? Със СМО повишаваме комуникацията с нашите потребители, скъсяваме чакането, анализираме процеси, измерваме удовлетвореност (вкл. и по ISO 9000 процедура). За кого е СМО? – всяко място където се чака като КАТ, НАП, Кадастър, Агенция по вписвания, Спешна помощ, GP (джи-пи) лекари, НЗОК, Паспортни служби, Общински служби, Комунални дружества, заводи и др.

Системата за масово обслужване TRC е разработена от екип на ТЕМПУС и може да се интегрира и модифицира според процеса, който искаме да управляваме. Внедрени от ТЕМПУС TRC системи ежедневно се ползват от хиляди потребители и помагат на редица организации за подобряване на процесите им.

Управление на потребители

Повече информация

Комуникацията с клиента/пациента е важна от много аспекти. Дава възможност на потребителите и обслужващите ги да имат по-добра ориентация и по-ясна визия. Системите за масово обслужване (системите с билетчета :)) помагат за реализация на процеса. Помагат ни като ни ориентират за правилната опашка/услуга/специалист; Дават ни информация за натовареност и време на изчакване; Дават възможност на обслужващите да подредят и оптимизират процеса. Съкращава се времето на изчакване. А кой обича да чака? или да посреща много чакащи?

Управление на служители и услуги

Повече информация

Ефекта на СМО – TRC се вижда на вече с възможността да се анализират данни за:

  • Мониторинг на натоварване;
  • Анализ на заетостта;
  • Редица кръстосани справки по периоди, услуги, изпълнители

Дава поглед „отгоре“, на база който ръководителя може да вземе решение базирано на данни.

Анализ на натовареността

Повече информация

Системата за управление на опашки събира в реално време данни за услугата, времето за изчакване и клиентите. Анализът, предоставен от системата за управление на опашки, позволява да се идентифицират ключови области, които се нуждаят от подобрение.

Мощен инструмент за оптимизация

Повече информация

Практически стойността на ефекта при ползване на СМО TRC е много по-висок от цената платена за нея. Оптимизацията на обслужващия екип и ползването му за експертна работа води до значително повишение на ефективността с до 30%. Т.е. същия екип обслужва значително повече потребители за единица време. Повишаваме нивото на комуникация с потребителите, водещо до по високата им удовлетвореност. Повишаваме нашия имидж. Не назначаваме хора за указателни функции.  Имаме по-добро планиране на ресурсите.

SERVIC

Доставка и интеграция на ИТ решения

През далечната 1999 година ТЕМПУС стартира като компания за асемблиране на компютри…

След повече от 20 години ние все още правим това за взискателни клиенти. Изработваме от надеждни системи с висока ефективност до устойчиви сървъри. Доставяме и интегрираме системи за визуализация. Изграждаме мрежова и информационна свързаност. Опита който имаме и партньорствата с водещи производители ни дават редица възможности, които предоставяме на нашите клиенти.

Компютърна техника

Повече информация
  • Компютри – асемблирани по задание
  • Настолни и преносими компютри – Lenovo, HP, Dell, Acer
  • Сървъри – Lenovo, HP
  • Монитори – AOC, Philips, Dell, Lenovo, HP, Samsung, Acer, LG
  • Сториджи – Lenovo, HP
  • Компоненти (процесори, дискове, памети и др.) –  Intel, AMD, WD, Kingston,…
  • UPS

Офис техника

Повече информация
  • Принтери – Brother, Canon, Epson, Lexmark, HP, Xerox
  • МФУ (3 в 1) – Brother, Canon, Epson, Lexmark, HP, Xerox
  • Етикетни принтери – Brother, Epson
  • Шредери – Rexel, Ideal
  • Визуализатори
  • Консумативи за Принтери и МФУ – тонери, мастила, ленти

Визуализия

Повече информация
  • Мултимедийни проектори – EPSON
  • Екрани за прожектиране, вкл. автоматизирани
  • Дисплеи – Samsung, ELO,…

Мрежова и комуникационна техника

Повече информация
  • Интеграция и настройки
  • Комутатори
  • Концентратори,
  • Защитни стени
  • Проектиране на СКС (структурни кабелни системи)
  • Проектиране на видеонаблюдение
  • Изграждане на комуникационни системи.

SERVICES

3D решения

Защо 3D?

Времето е пари! Не само. Времето, за което детайлите „оживяват“ от екрана до реални предмети носи безкрайно удовлетворение. Ускорението на процесите за изработка с невероятна прецизност дава на потребителите нови възможности и преживявания. Практическото приложение е почти във всяка дейност – ще се радваме да обсъдим възможности за ползване при вас. 

3D Принтери

Повече информация

3D принтерите заемат все по- съществена част от много дейности като – стоматология, инженерно прототипиране, наука, изкуство, архитектура, дизайн и др. Hyrel3d, Formlabs, Ultimaker са наши партньори в 3D печата.

3D Скенери

Повече информация

3D сканирането е важна част от процеса на дигитализиране и прототипиране. Стоматология, инженерни дейности, културно – историческо наследство, архитектура и др. ползват все по-често технологии за сканиране. Artek3D и Shining3D са наши предпочитани партньори.

Печат на мостри

Повече информация

БЕЗПЛАТНО отпечатване на 3D мостра. Достатъчно е да ни предоставите подходящ файл и материал и ние ще ви отпечатаме мостра. Материал може да предоставите или закупите от наличните при нас филаменти и смоли.